۳۸هفته و ۶روز برا سزارین دیر نیس ؟

۶ پاسخ

برای من ۳۸ و ۲ روز نوبت زده

من ۴۰ یا ۴۱ رو پر کردم سزارین شدم البته طبیعی بودم نشد سز کردن

من سز اولم ۳۹ هفته و ۴ روز بود🤣

نهدهرچقد بمونه بهترم هس

بستگی به‌وزن جنین داره .دیر نیس . دکتر من گفت اگه وزن بچه خوب باشه ۳۸ هفته و ۲ روز سزارین می کنه

نه دیر نیست

سوال های مرتبط

مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان شاهان و کیان مامان شاهان و کیان ۷ ماهگی