۳ پاسخ

من ۳۷و۲روز سزارین شدم بدون مشکل

منم احتمالا همون موقع

من اما طبیعی

سوال های مرتبط

مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 مامان آیهان گوگولی👶🏻🩵 ۱ ماهگی
مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ مامان دل آرا🧚‍♀️✨️ ۹ ماهگی