من سر دخترم 37 هفته 2 روز زایمان کردم مشکلی هم نداشت
من عزیزم ۳۷ هفته ۳ روز زایمان کردم مشکلی نداشت پسرم
خواهرشوهرم ۳۷ هفته و دو روز زایمان کرد بچش دستگاه هم نرفت
من دخترم رو ۳۶ هفته زایمان کردم مشکلی نبود
مشکلی ک نداره من پسر دومم رو ۳۷و۴ روز زایمان کردم عالی بود
الانم ک باردارم نوار قلب درد نشون میده ولی من فقط انقباضات دارم و دردی نمیشم
میگن که کامله
معمولا میگن بچه دیگه کامله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.