۷ پاسخ

من سر دخترم 37 هفته 2 روز زایمان کردم مشکلی هم نداشت

من عزیزم ۳۷ هفته ۳ روز زایمان کردم مشکلی نداشت پسرم

خواهرشوهرم ۳۷ هفته و دو روز زایمان کرد بچش دستگاه هم نرفت

من دخترم رو ۳۶ هفته زایمان کردم مشکلی نبود

مشکلی ک نداره من پسر دومم رو ۳۷و۴ روز زایمان کردم عالی بود
الانم ک باردارم نوار قلب درد نشون میده ولی من فقط انقباضات دارم و دردی نمیشم

میگن که کامله

معمولا میگن بچه دیگه کامله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان آناهیتا💐هیلدا مامان آناهیتا💐هیلدا هفته سی‌وهشتم بارداری