عزیزم من ۳۷دهفته و ۳ روز زایمان کردم الانم حال خودمو بچم خوبه طبیعی بودم کيسه آبم پاره شد
من۳۶هفته زایمان کردم ولی قبلش خیلی پیاده رویی داشتم دردام شروع شد
چرا ۳۷؟!
من بدتر ازتو
سلام از ۳۶ و نیم هفته شرو کنید:
رابطه کامل روزی ۲ بار
ماساژ نوک سینه با روغن زیتون یا اسطوخودوس روزی ۱۵ دقیقه
بالاپایین رفتن از پله ها
پیاده روی
برعکس نشستن روی صندلی
جارو نپتون کشیدن کل فرشا ب حالت گربه
پریل ژل گل مغربی سوراخ کنید بزارید ته واژن:یکی صب.یکی شب
روغن کرچک روزی فقط ۵ سی سی
دمنوش تخم گشنیز
دمنوش زنجفیل.دارچین.زیره سبز.کمی زلفران و عسل
حرکت اسکات :از روبرو میله یا دیوار بگیرید پاها ب عرض شانه باز ...پایین بالا برید .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.