اگه طبیعی هستی هیچکاری هرموقع خودش بخواد میاد😅نخواد بیاد کوه هم جابجا کنیتکون نمیخوره
منم دیگه نمیتونم شبا اصلا خاب ندارم اصلا یه وضعی..😭😭😭😭دوس دارم همین الان زایمان کنم
اگه سزارینی میشه وگرنه طبیعی باید صبر کنی دردات شروع بشه اونم دست خودت نیست
بزار وارد ۳۸ بشی عزیزم
یه روزم بیشتر بمونه داخل یه روزه خواهر تاریخ خاصی مدنظرته
برای بچه خوب نیست هرچی بیشتر بمونه بهتره
چرا اینقد زود؟؟
عزیزم بزار ۳۸هفته ب بعد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.