دوستان چیکار کنم تا ۳۷ هفته ۳روز زایمان کنم

۷ پاسخ

اگه طبیعی هستی هیچکاری هرموقع خودش بخواد میاد😅نخواد بیاد کوه هم جابجا کنی‌تکون نمیخوره

منم دیگه نمیتونم شبا اصلا خاب ندارم اصلا یه وضعی..😭😭😭😭دوس دارم همین الان زایمان کنم

اگه سزارینی میشه وگرنه طبیعی باید صبر کنی دردات شروع بشه اونم دست خودت نیست

بزار وارد ۳۸ بشی عزیزم

یه روزم بیشتر بمونه داخل یه روزه خواهر تاریخ خاصی مدنظرته

برای بچه خوب نیست هرچی بیشتر بمونه بهتره

چرا اینقد زود؟؟
عزیزم بزار ۳۸هفته ب بعد

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان محمد عامر مامان محمد عامر روزهای ابتدایی تولد