خانما چیکار کنم که ۳۷ یا ۳۸ زایمان کنم دوس ندارم تا ۴۰ هفته برم🥲

۱۱ پاسخ

۳۶ که کامل کردی هر روز دو سه ساعت پیاده روی کن بعدش دوش آبگرم بگیر بعدش رابطه بدون پیش گیری

من همه کار کردم نشد تا ۴۰ هفته هم رد کردم

ولی خب دکترت قبول کنه میتونه 38 هفته ختم بارداری بهت بده

از۳۶ کپسول گل مغربی
پله نوردی
رابطه بدون جلوگیری
تحریک نوک سینه
ورزش های بارداری

اگه طبیعی هستی از الان شروع کن کار کردن پیاده روی پله اسکات هفته 36 هم گل مغربی استفاده کن

راهی پیدا کردی به منم بگووو

سزارين ٣٨ هفته و ٢ روز ميتوني زايمان كني

منم دوست داشتم تا 38 اینا زایمان کنم اما الان 39 هفته 3 روزمه اما هیچ دردی ندارم 😒هرروز پیاده رویم میکنم ورزشم میکنم

منم همینو میگفتم از ۳۲ هفته ورزش و پیاده روی رو شروع کردم هنوز زایمان نکردم😂

واااای منم دوس دارم همون موقع ها زایمان کنم منتهی سزارین

اوناى كه پسردارن تا٤٠هفته ميرن اوناى كه دختردارن كمتراز٤٠هفته زايمان ميكنن

سوال های مرتبط