خانما من میخام ۳۷ یا ۳۸ زایمان طبیعی کنم چیکار کنم زودتر زایمان کنم

۹ پاسخ

من شنبه میرم دکتر فکنم ۱شنبه بستریم کنن نمیدونم چون مشکل دارم

نکن دختر اصلا دعا هم نکن زود بشه بزار وقت خودش من همش میگفتم خدایا دومی زود دنیا بیاد آخرش ۳۷ هفته با وزن کم اومد و من همش عذاب وجدان دارم

صبح نیم ساعت پیاده روی عصر نیم ساعت خب البته رازیانه آسیاب شده بریز ت آبجوش یک لیوان بخور قبل هر بار پیاده روی نبات هم خورد کن بریز تو دمنوش رازیانه بخور بعد تو خونه مثل بچه ی ک تازه با دست پا راه میرسه برو خودت برو رازیانه هم بخوری قبل چهار دست پا رفتن بچه زودتر ب دنیا میاد کمی سخت ولی خیلی خوبه من ساعت ۳و نیم شب کیسه این سوراخ شد دردی نداشتم تا ساعت ۷ صبح دردم شروع شد ساعت ۸ چنین صبح زایمان کردم قبلش ک خواستم برم زایشگاه دو لیوان رازیانه هم خوردم از ماما ها هم بخواه کمکت کنن

من سر دخترم 36هفته و6روز و پسرم 38 هفته و 6 روز کیسه آب پاره شد
🥴😬😵‍💫

اگر دست ما بود
من تا حالا زایمان کرده بودم

هیچی لذت ببر از زندگی الانت

به حرف ما فک نکنم بشه 😅

باید دردت خودش شروع شه.. اگه نخواد بیاد هرکاری میخوای بکن😅 ولی در کل پیاده روی ورزش رابطه بدون جلوگیری ماساژ نوک سینه تاثیر داره

کنم خسته شدم میخوام بزام دیگ به 39ام راضیم

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری