پیاده روی،پیاده روی،پیاده روی
زوده عزیزم تحمل کن هنوز۳۷کامل نکردی
عزیزم شما ۳۶ هفته و ۳ روزی 😕
طبیعی؟ من زنداداشم ی قاشق روغن کرچک خورده بود همون فرداش زایمان کرد
اگر سز هستی ک ب دکترت بگو
عزیزم حق داری..منک هفتم از شما کمتره دیگه دارم خفه میشم ..
درد..گرما..عرق سوز شدن..سنگینی ..همش دارن اذیتم میکنن..شکم دوم هستم ولی خیلی سختتر بود واسم تا شکم اول..تازه کمتر از بارداری اولم وزن اضافه کردم..
فکرکنم بخاطر اینه ک سر دومی سرکلاژ شدم خیلی اذیتم
عزیزم من درکت میکنم من یه وضعیت افتضاحی داشتم شبا مخصوصا انقدر درد داشتم کشاله هام داشتن میترکیدن ازدرد دیگه اگر طبیعی اسکوات خیلی بزن پیاده روی کن رابطه داشته باش دوش آب گرم بگیر زیر دوش اسکوات بزن رابطه بدون جلوگیری داشته باش
كپسول گل مغربي بخور خيلي روندشو خوب ميكنه اسكات بزن اگه ميتوني خونه روباجارو نبتون جاروكن پله زيادبرو
پس چرا من دوستندارم زود زايمان كنم؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.