۳ پاسخ

وااای کابوسم اینه تا ۴۰ طول بکشه زایمانم

منم دقیقا هم مثه شمام دیروز معاینه تحریکی هم شدم دوسانت رحمم باز بود خیلی درد و ترشح داشتم ولی امروز کلا قطع شده نمیدونم کی قراره زایمان کنم
دکترم بهم گفت پله نوردی و پیاده روی کن.

یعنی الان درد نداری؟ بچه اومده تو لگن ؟

سوال های مرتبط

مامان دلین خانوم❤️🥹 مامان دلین خانوم❤️🥹 هفته سی‌ونهم بارداری