خانما چیکار کنم زایمان کنم ؟ هیچ علائمی ندارم ،۳۹ هفته و ۲ روزمه

۱ پاسخ

هیچ کار ...بزار روند طبیعی بدنت پیش بره نگرانش نباش

سوال های مرتبط