ورزشای لگنی عالیه. من از دیروز شروع کردم درد خفیف گرفتم. بازم میخوام انجام بدم این یکی دو روزه بیاد ان شالله🥲
ول کن تا میتونی نگهش دار خدایی نکرده بیاد شیر نداشته باشی شیرخشک گیر آوردن مصیبته
تو خونه ۴دست و پا برو.مثلا جارو دستی بکش.پله خوبه.ورزشای زایمان انجام بده، پیاده روی کن
من تا ۴۱ هفته همطور بودم تا سوزن فشار زدم
بنظرم تو این شرایط با دکترت مشورت کن و زایمانت رو کن چون کسی نمیدونه قراره چی بشه شاید بدتر شد شرایط
حالا ک یکم درد داری ورزش و پیاده روی شدید داشته باش دردت بیشتر بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.