۶ پاسخ

ورزشای لگنی عالیه. من از دیروز شروع کردم درد خفیف گرفتم. بازم میخوام انجام بدم این یکی دو روزه بیاد ان شالله🥲

ول کن تا میتونی نگهش دار خدایی نکرده بیاد شیر نداشته باشی شیرخشک گیر آوردن مصیبته

تو خونه ۴دست و پا برو.مثلا جارو دستی بکش.پله خوبه.ورزشای زایمان انجام بده، پیاده روی کن

من تا ۴۱ هفته همطور بودم تا سوزن فشار زدم

بنظرم تو این شرایط با دکترت مشورت کن و زایمانت رو کن چون کسی نمیدونه قراره چی بشه شاید بدتر شد شرایط

حالا ک یکم درد داری ورزش و پیاده روی شدید داشته باش دردت بیشتر بشه

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری