دوستان من اگه ۳۷ هفته زایمان کنم بچم نمیذارن توی دستگاه

۱۲ پاسخ

بچه تو۳۶هفته کامل میشه بعدش هرموقعه دنیابیاد تودستگاه نمیره

نه انشاالله

دوستم ۳۴ زایمان کرد دستگا نرف

بچه ها ممنون بابت نظراتتون

نه عزیزم خیالت راحت من بارداری اولم رو ۳۷ هفته زایمان کردم و هیچ مشکلی نبود

بستگی ب بچت داره منم پسرم ۳۷ هفته ۵ روز بدنیا اومد ۴ روز رفت دستگاه چون آب دور بچه زیاد بود رفته بود تو ریه هاش .
وگرنه نمی‌رفت هیچ مشکلی نداشت

نه بچه من ۳۶هفته بدنیااومددسگاه نرفت

نه عزیزم

دکترم گف هرچی بیشتر بچه باشه بهتره ولی از ۳۷ ب بعد دیگه مشکلی برا بدنیا اومدنش نیست

نه عزیزم پسر من ۳۶هفته دنیااومد و دستگاه نرفت خداروشکر

نووووو

نه خیالت راحت

سوال های مرتبط