کسی ۳۷ هفته و ۶ روز سزارین کرده؟؟؟

۱۱ پاسخ

من نوبتم هفته دیگه هست ک میشم۳۷هفته و ۶روز

37هفته3روز ب من وقت داده

بله انجام دادن بچه کامله

من 37هفته .یک‌روز زایمان کردم

من دیدم مامانی که تا ۳۹ هفته مونده بازم بچه دستگاه رفته

من دکتر زایمانم رو ۳۷ هفته و ۳ روز زده

بله من سزارین شده بودم و خوب بود همه چیز الحمدلله

ولی بچه از وقتی ب دنیا اومده هم مشکل ریه داشت هم تنفس هم زردی

من 37 1روز زایمان کردم

اینجا چند باری دیدم

اره میشه

سوال های مرتبط