من نوبتم هفته دیگه هست ک میشم۳۷هفته و ۶روز
37هفته3روز ب من وقت داده
بله انجام دادن بچه کامله
من 37هفته .یکروز زایمان کردم
من دیدم مامانی که تا ۳۹ هفته مونده بازم بچه دستگاه رفته
من دکتر زایمانم رو ۳۷ هفته و ۳ روز زده
بله من سزارین شده بودم و خوب بود همه چیز الحمدلله
ولی بچه از وقتی ب دنیا اومده هم مشکل ریه داشت هم تنفس هم زردی
من 37 1روز زایمان کردم
اینجا چند باری دیدم
اره میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.