۳۷ هفته دیگه بچه نارس نیست،کامله و مشکلی نداره
من طبیعی بودن ۳۷هفته زایمان کردم وزن۲۷۰۰بودفککنم و مشکلی نداشت
من پسرم ۳۷ هفته به دنیا اومد از ۳۵ انقباض داشتم دوتا دوز امپول ریه زدم به دنیا اومد ۳و۴۰۰ بود دستگاه اینام نرفت هیچ مشکلی نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.