من ۳۷ هفته و ۵ روز سزارین شدم
۲۸۵۰ بود
خداروشکر هیچ مشکلی هم نداشت
من
اوکی بود خداروشکر
وزنش زیر ۳ بود
فقط اینکه احتمال زردی گرفتن بیشتر میشه دختر من سه روز دستگاه بود
اگه میتونی بیشتر نگه دار من الان ناراحت میشم کاش یه هفته هم میموند
من ۳۷و۲روز زایمان کردم همه چی خوب بود
آره اوکی بچه ام
یکی از دوستام زایمان کرد بچه رفت ۲روز دستگاه بستگی به بچت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.