خانما کیا ۳۷ هفته و ۶روز زایمان کردن؟وزن و شرایط بچه اوکی بود؟

۵ پاسخ

من ۳۷ هفته و ۵ روز سزارین شدم
۲۸۵۰ بود
خداروشکر هیچ مشکلی هم نداشت

من
اوکی بود خداروشکر
وزنش زیر ۳ بود
فقط اینکه احتمال زردی گرفتن بیشتر میشه دختر من سه روز دستگاه بود
اگه میتونی بیشتر نگه دار من الان ناراحت میشم کاش یه هفته هم میموند

من ۳۷و۲روز زایمان کردم همه چی خوب بود

آره اوکی بچه ام

یکی از دوستام زایمان کرد بچه رفت ۲روز دستگاه بستگی به بچت داره

سوال های مرتبط

مامان بنیامین و دخملی مامان بنیامین و دخملی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مارال 🧚‍♀️🍄 مامان مارال 🧚‍♀️🍄 ۱۱ ماهگی