بستگی به بچه داره و بیشتر بچه ها مشکلی براشون پیش نمیاد چون کاملا
من ۳۶ هفته و ۴ روز دخترم به دنیا اومد دستگاه نرفت
از من بچه ی دومم ۳۶ هفته یه روز زایمان کردم ۴روز دستگاه بود
البته قبلش آمپول ریه زده بودم
دوست منم همین حدود زایمان کرد و مرخص شدن دستگاه نرفت بچه
من بچم ۳۶ هفته و ۲ روز به دنیا اومده ۴ روزه دستگاس
دکترم گفت از ۳۶هفته بچه کامله مشکلی نیست بعضیا به خاطر مشکلی ک دارن بستری میکنن
خواهرشوهرم زایمان کرده امروز بچش رفته توی دستگاه تا دو هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.