۷ پاسخ

بستگی به بچه داره و بیشتر بچه ها مشکلی براشون پیش نمیاد چون کاملا

من ۳۶ هفته و ۴ روز دخترم به دنیا اومد دستگاه نرفت

از من بچه ی دومم ۳۶ هفته یه روز زایمان کردم ۴روز دستگاه بود
البته قبلش آمپول ریه زده بودم

دوست منم همین حدود زایمان کرد و مرخص شدن دستگاه نرفت بچه

من بچم ۳۶ هفته و ۲ روز به دنیا اومده ۴ روزه دستگاس

دکترم گفت از ۳۶هفته بچه کامله مشکلی نیست بعضیا به خاطر مشکلی ک دارن بستری میکنن

خواهرشوهرم زایمان کرده امروز بچش رفته توی دستگاه تا دو هفته

سوال های مرتبط