۶ پاسخ

منم ۳۶ هفته وقت زایمان دارم

آمپول ریه زدی؟

ن من دخترمو ۳۶هفته ۴روز زایمان کردم دستگاه نرفت ولی خب ضعیف بود هرچی بیشتر بمونه بهتره

نه یکی از بچهای گهواره ۳۶و۴زایمان کرد بچهاش دستگاه هم نرفتن

چرا انقد زود هو

من زایمان کردم نه مشکلی نبود دوروز فقط بچم رفت دستگاه

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان آرشا مامان آرشا روزهای ابتدایی تولد