۵ پاسخ

من ۳۷ هفته و ۳ روز زایمان شدم
بستگی به دکترت داره

38 هفته 3 روز

ینی اگه ۳۸کامل نشه مشکلی پس پیش نمیاد معمولا درسته؟

منم ۳۶ هفته ۶ روز سزارین شدم

از ۳۸هفته یک روز سزارین میکنن
این دیگه بستگی به دکترتون داره

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهاو داداشی مامان دوقلوهاو داداشی ۱۲ ماهگی