۱۲ پاسخ

اره بابا من ۳۷هفته زایمان کردم کامل بود

انشاالله بسلامتی و دل خوش فارغ شی عزیزم
سر زایمانت اگه یادت بود برا منم دعا کن

به منم دکتر ۳۸ کامل وقت سز داده

۳۸ودوروز

اره بابا من ۳۸ هفته وقت داده بود دکتر دردم شروع شد ۳۷ هفته زایمان کردم الان ۵ روزه بچم دستگاه هم نرفت

دکتر به من ۳۸ هفته ۳ روز داده

۳۸ و ۲ روز به خواسته خودم تبریز رفتم اصلانی میگفت تا ۳۹ و ۲ روز منتظر بمون خودم میکنم ولی ترسیدم طبیعی بیاد تا اون موقع

۳۹هفته ۲روز

۳۶ هفته کامل بودم اورژانسی شدم

از 36 بچه کامل
ولی معمولا 38 سزارین میکنن

۳۸ هفته ۵ روز بود اولی

اکثرا 38هفته و سه روز نوبت میدن که بچه هم کامله

سوال های مرتبط