خانما ۳۸هفته و۵ روز برای زایمان خوبه؟

۸ پاسخ

اره من‌۳۸ هفته ۲ روزمه فردا عمل دارم

آره من۳۸و۴روزسزارین کردم

اره.من 38هفته و 4روز زایمان کردم

من دقیقااا همین هفته ی 38و 5روز زایمان کردم

من ۳۸ هفته ۱ روز زایمان کردم

عالیه

عالیه عریزم

عالی.

سوال های مرتبط

مامان 🤍ملورین‌خانوم مامان 🤍ملورین‌خانوم ۵ ماهگی