خانما مینی واش مارک فرودلین خریدم کسی داشته خوبه؟

۷ پاسخ

سلام من سر بچه ی اولم تو سیسمونی مامانم خرید. تا دو سه سالگی پسرم لباساشو می ریختم داخل اون. برای بچه ی بعدی هم استفاده کردم. عالی . من مثل لباسشویی وصل کرده بودم شیر اب و تخلیه رو . ان شالله سر این هم میخوام وصل کنم😁

اره عالیه

منم خریدم ولی هنوز استفاده نکردم بنظرم خوبه

من خریدم ۳و نیم کیلوییش

هرکی داشته راضی بوده تاجایی که شنیدم

منم خریدم ولی هنوز استفاده نکردم.
تعریفش زیاد شنیدم

سلام چند خریدی منم میخوام بخرم

سوال های مرتبط

مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان علیسام مامان علیسام ۸ ماهگی
مامان ارشاد مامان ارشاد ۵ ماهگی
مامان عسل پسرم👼🏻🩵 مامان عسل پسرم👼🏻🩵 ۱۱ ماهگی