سلام من سر بچه ی اولم تو سیسمونی مامانم خرید. تا دو سه سالگی پسرم لباساشو می ریختم داخل اون. برای بچه ی بعدی هم استفاده کردم. عالی . من مثل لباسشویی وصل کرده بودم شیر اب و تخلیه رو . ان شالله سر این هم میخوام وصل کنم😁
اره عالیه
منم خریدم ولی هنوز استفاده نکردم بنظرم خوبه
من خریدم ۳و نیم کیلوییش
هرکی داشته راضی بوده تاجایی که شنیدم
منم خریدم ولی هنوز استفاده نکردم.
تعریفش زیاد شنیدم
سلام چند خریدی منم میخوام بخرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.