۵ پاسخ

من دو روز دیگه باید ببرمش

وزن قدش خوبه که نگران نباش

۸ کیلو بود ولز تاالان ثابته فقط ۲۰۰ گرم اضافه کرده بااینگه خوب شیرمیخوره واینا🥲🥲🥲

عزیزم واکسنش چطوریه چندتا میزننن
سخته یا ن
منم هفته دیک باید یزنم

برو دکتر ببین چی میده بهت باید زودتر میبردی براش مولتی ویتامین اینا شرو میکرد

سوال های مرتبط

مامان رادین کوچولوم مامان رادین کوچولوم ۱ سالگی
مامان آدرینا وسورنا😍 مامان آدرینا وسورنا😍 ۱ سالگی
مامان هویج خانوم💗 مامان هویج خانوم💗 ۱۵ ماهگی