من هر ۲۰ دیقه میبردم بینش هم همش باهاش بازی میکردم
وسط بازی میگفتم حالا بدو بدو تا دسشویی
اوایل خطا میداد به مرور متوجه شد زمانش رو زیاد کردم
اب میخورد سریع تر باید میبردمش
من پسرمو چند ماه پیش از پوشک گرفتم ، اوا هر ۲۰ دقیقه و بعد کم کم زمانشو زیاد کردم بردمش دستشویی یدون اینکه بهش هی بگم ، اگر نمیخاست ججیش کنه اصرار نمیکردم ، اونم خوب همکاری کرد شکر خدا و زیاد خطا نداشت ، باید صبوری کنی و نیتت رو بزاری روی کثیف شدن خونه ، اصلا واکنشای تند نشون نده ، صبوری کن تا این مرحله بگذره ، امیدوارم موفق باشی 😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.