خیلی عالیه عزیزم امپولو ک زدی تا سه شب پشت سرهم بعد اون یه شب درمیون اقدام کن زیر باسنت بالش بزار و بلند نشو یه ربع ساعت تو همون حالت بمون ایشالا ک نتیجه میگیری من مطمعنم
من دوتا 14 و15دارم
سیزدهم سونو دادم بنظرت پانزدهم بزنم خوبه آزادسازی
عزبزم در چه صورت امپول میده برات ؟
خیلی خوبه ،امیدوارم اتفاقای خوبی برات بیوفته
انشالله مامان میشی به حق حضرت مهدی
وای عالی ان انشالله این ماه مامان میشی خوشگلم😍❤️
ان شاءالله که نتیجه میگیری این ماه عزیزم
انشاالله نتیجه میگیری خدابزرگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.