۸ پاسخ

خیلی عالیه عزیزم امپولو ک زدی تا سه شب پشت سرهم بعد اون یه شب درمیون اقدام کن زیر باسنت بالش بزار و بلند نشو یه ربع ساعت تو همون حالت بمون ایشالا ک نتیجه میگیری من مطمعنم

من دوتا 14 و15دارم
سیزدهم سونو دادم بنظرت پانزدهم بزنم خوبه آزادسازی

عزبزم در چه صورت امپول میده برات ؟

خیلی خوبه ،امیدوارم اتفاقای خوبی برات بیوفته

انشالله مامان میشی به حق حضرت مهدی

وای عالی ان انشالله این ماه مامان میشی خوشگلم😍❤️

ان شاءالله که نتیجه میگیری این ماه عزیزم

انشاالله نتیجه میگیری خدابزرگه

سوال های مرتبط