۳ پاسخ

وقتی فولیکول غالب داری ازادم میشه ولی نشه یعنی مشکل فقط تنبلی نیست دیگه! حتما آزمایش بده همسرت وبیشتر چک کنین ضخامت رحمم مهمه

من فلیکول غالب ۲۰‌ هم داشتم و نشد ....
به خاطر تنبلیه ولی بد نیست که شوهرت ازمایش بده

وزنت خوبه چنده؟؟

سوال های مرتبط