برای منم همین جور بود
هفته اول خونریزی
هفته دوم لکه بینی
هفته سوم ترشحات زرد رنگ و تموم میشد
طبیعی هست
میخواد تموم بشه
من کلا ۳ روز خونریزی داشتم بعدش تموم شد و دوروزی هم مثل خونابه بود
الانم که هیچی نیست
دکترم گفت هیچ مشکلی نداره طبیعیه
میاد باز منم یه روز ترشح فقط،یه روز لکه بینی،یه روز هیچی
عزیزم به پزشکت بگو
شاید عفونت داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.