۱۰ پاسخ

💔💔 اینارو به اونایی ک شبا میرن پرچم تکون میدن بگو
ماشین ایرانی ک تولید خودمونه صفرتاصد چرا باید گرون بشه
ی پراید مسخره شده الان ۵۰۰ میلیون
جوونامون چقد کارکنن تا بتونن ی ماشین بخرن برن ازدواج کنن؟

خیلی زندگی سخت شده،همه چی گرونه ،خسته شدیم😭😭😭😭😭

والا ما ماشین ثبت نام کردیم ، قرار بود اسفند بدن و پولم ریختیم ، الان میگن اصلا معلوم نیست کی بهتون تحویل بدن ، فولاد و پتروشیمی و زدن کارخونه سایپا کلا بسته شده

ما هم درگیر ماشین خریدن هستیم. با هزار بدبختی 500 جور کردیم. هیچ ماشینی بهمون نمیدن. همه لهیده و داغون
هرروز گرونتر میکنن
همسرم مهندسه این حقوق یسالشه و باهاش نمیشه ماشین خرید

هر چی پول داشتی جمع میکردی باید طلا میخریدی که از تورم جا نمونی ، ما چاره دیگه ای نداریم

الان چقدر بودجه دارید اندازه همون بخرین کاریش نمیشه کرد خدا لعنتشون کنه ادم میاد وامی چیزی جور کنه تا جور میشه قیمتا هزاربرابر میشه

کاش فقط ماشین بود حالا شاید بدون ماشین بشه زندگی کرد ولی مواد غذایی که هروز اوج میگیره بنظرت میشه به بچه بگی شیر و .... هروز داره گرون میشه نمیشه خرید🤦🏼‍♀️

مام ماشین فروختیم خونه خریدیم الان دیگه نمیتونیم ماشین بگیریم

دعا کنیم توافق کنن درست شه

دقیقا ماهم همینطور شد یهو شرکت۴۰۰گذاشت روش

سوال های مرتبط

مامان پسرگلم مامان پسرگلم ۲ سالگی
شیرینی بیارین پخش کنین آشتی کونونه😂😂فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری فرزندپروری
مامان پسرگلم مامان پسرگلم ۲ سالگی