برای پوره سیب زمینی حتما کره پاستوریزه میخاد

۲ پاسخ

خوب شیر خشک ندارم
شیرمم کمه

نه حتما که نباید کره بزنی ..

سوال های مرتبط

مامان مرسانااوینانینی مامان مرسانااوینانینی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دخملی🐥🤍 مامان دخملی🐥🤍 ۸ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۱ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۵ ماهگی
مامان دونه انار🤍نورا مامان دونه انار🤍نورا ۹ ماهگی