۸ پاسخ

وای منم باردارم و با درد میبردم دسشویی
گریه میکرد و نمیومد بیخیالش شدم اعصابمم نمیکشید
ولی بنظرم تو بارداری راحت تره تا بعد زایمان با ی نوزاد
چندروز ادامه بده اگه همکاری میکرد بگیری راحت تری

منیره خودت تایم بگیر ۲۰ دقیقه ای ی بار ببرش خودش عادت میکنه ک اگه داشته باشه باید بهت بگه
بعد روزای بعد تایم رو زیاد کن مثلا ۳ روز دیگه هر ۳۰ دقیقه ی بار ببرش
من همین کار کردم علی با اشاره میگفت ک بیا بریم دستشویی

فعلا اولشه تا چننند روز باید خودت سر یه تایم مشخص ببریش،مثلا تا یکی دو روز هر یک ربع،بعد دیگه قلقش دستت میاد

لگن قصریشو بردار ببر هرجا هست هر بیست دقیقه کم کم تایم رو زیاد کن جیششو بگیر چون حامله ی نبر دستشویی قصری رو ببر پیشش

خودت باید نیم ساعت اینا ببریش

عزیزم براش صندلی بگیر راحت بشینه اونجا

باید خودت سر ۲۰؛۳۰ دقیقه ببریش

باید خدت بیس دیقه ی بار ببریش تا یاد بگیره

سوال های مرتبط