۷ پاسخ

روغن زردحیوانی بزن همون که ازکره میگیرن
عالیه زودخوب میکنه

وای واسه منم همین شد
منم کم کم شیر دادن قطع کردم

کرم شقاق سینه هیدرودرم

شقاق سینه بزن یا از رابط سینه استفاده کن

کرم شقاق سینه ماستلا بگیر بزن خیلی خوبه

حتما شقاق سینه گرفتی کرم بگیر بزن خوب میشه
یا هربار بعد شیردهی ی قطره از شیر خودتو بمال دور نوک سینه‌ت فقط باید قبل شیردهی مجدد تمیزش کنی

یعنی چطور یعنی خیلی باز شدن

سوال های مرتبط