خط تبخیر چیه تازه یاد گرفتین. مثبته عزیزم. مشخصه کاملا. خط تبخیر این شکلی نیست.انگار یه لیتر شاش ریخته روی تست که بخواد تبخیر بزنه
منم اینجور بود بعد چند روز که زدم درجا ۲ تا خط افتاد مثبت شد
عزیزم احتمالا مثبته
من تست زدم اول منفی بود بعد نیمساعت مثبت شد بعد صبح روز بعدش پریود شدم😂🥲
ازدیشب تاحالا خراب شدش
من قبلا بیبی چک زدم یروز گرشت خط افتاد
مبارکه😁خبرشو بده که باردار بودی یان😅
ی دونه دیگ بزن
من کلا سر بچه دومم بعد چند ساعت مثبت میشد
مبارکه 🥺رابطه محافظت نشده داشتی؟
مثبته
مثبت مبارک
چه خبره همه باز باردار شدن
مبارکت باشه عزیزم😅
عرض به خدمتت منم سر پسرم اول زد منفی صبح پاشدم دیدم دو خطه دوباره که بی بی چک زدم مثبت شد
پشت بسته ها نوشته بعد چند دقیقه درسته هرچی باشه بعداش اشتباه بهتره یکی دیگ بزنی
خط تبخیر بدون رنگه این بدونه رنگه که بش میگین تبخیر ایا؟؟؟؟
منم همینجور بودم سر کارن حامله شدم
یکی دیگم بزن
این خط تبخیر نیست عزیرم مثبت خیالت جمغ بشه یکی دیگه بزن
بهش نمیاد تبخیر باشه
خط تبخیر
مباااارکا باشه
ما منم سر بچم صبح زدممنفی بود بعد بعدظهر نکا کردم همینطور بود کم رنگ رفتم آزمایش مثبت بود
مبااااارکه🤣🤣
مثبته این بابا خط تبخیر کجابود
فقط ۵ دقیقه اعتبار داره عزیزم
این خط تبخیره
عزیزم مثبته منم ت پسرم اینجوری بود
خط تبخیره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.