فرزند پروری
شیر خشک

تصویر
۱۰ پاسخ

چه اشکالی داره بزار بازی کنه

اره من از ۹ ماهگی ک نشستن یاد گرفت نشوندم اول خودمو شستم بعدم اونو

آره تو وان بازی می‌کنه . الان دوست داره رو صندلی بشینه

اره بابا نیم ساعت اب بازی میکنه..وان خریدم براش

دخترمن خیلی میترسه،میریم حموم وقت جیغ میزنه

من میزارم تو تشت اون بازی می‌کنه خودمو می‌شورم آخر سرم اونو میشورم

من کلا از اول داخل وان ش گزاشتم شستم . چرا خوب نباشه. بازی هم میکنه. چند تا اسباب بازی حموم هم بگیر به انداز داخلش سرگرم بشه

بزار چن تا اسباب بازی هم بنداز کلی سرگرم شه

چرا خوب نباشه ؟
من رامانو از نوزادی میذارم تو وانش

والا ما اول بشور‌ واشورامونو‌ میکنیم بعد یه ربعی توی‌تشت اب بازی داریم😂اخرم به سختی در میاد

سوال های مرتبط

مامان ماهِ من🌙🩷 مامان ماهِ من🌙🩷 ۲ سالگی
مامان مامان دوقلوها♥ مامان مامان دوقلوها♥ ۱ سالگی