بنظرم ست های چن تیکه خیلی کوچولوان تیکه ای جدا بگیری بهتره
ست نخر دونه ای با توجه به سنش و فصلش بخر.مثلا برای شما سایز ۲ میوفته تو پاییز با توجه به هوا لباس براش بگیر
برید مغازه کلللی تیکه ای خوشگل دارن هرچی دوس داشتید میتونید بردارید تنوع بیشتر میشه
من واسه دخترم اصلا ست نگرفتم فقط بادی و سرهمی بدون جوراب.ب نظرم سرهمی مرتب تر بود،بولیز همش میره بالا.میتونید سرهمی و ۵تیکه بولیز و شلواری بگیرید ولی اونایی ک تیکه زیاد داره چیزای ب درد نخورم زیاد داره توش
من نیلی خریدم 13 تیکه که 5 تیکه ش لباسهای بقیه چیزای جانبی و یکی مانتو تکی برای بیمارستان
7 تیکه هم خریدم جدا 0 تا 3 ماه
من دو دست ست بیمارستانی گرفتم
یک دست هم معمولی چند تیکه
بقیه ش هم از هر کدوم سه دست
ولی واقعا زیاد نگیر چون سایز بچه رو نمیدونی خیلی با این قیمت های فضایی حیف میشه هزینت
بعدا نسبت به سایز و وزن بچم مدل های جدید تر و مناسب هر فصل رومیگیرم
من فقط یه ست 19 تیکه گرفتم با بیمارستانی
بقیش کلا دوتیکه گرفتم سرویس چیزای الکی زیاد روشه
اگه منظورت ست بیمارستانیه ، من یکی خریدم ۱۳ تیکه دانالو ولی پشیمون شدم . به نظرم خیلی کوچولوعه اندازش ، فقط سرهمیش اندازش خوبه . اگه برگردم تیکه ای میخرم و چند تا سرهمی خیلی شیک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.