نی نی لند یا نی نی مد فکرکنم دریای ۱۲ یا ۱۴ میشه از فلکه به سمت کلاکسر
بابل سیسمونی برند من خیلی خرید کردم ازش
بابل قصر فرشتگان میگن خیلی چیزای خوبی داره من دوستماونجا خرید کرد راضی بود
من بیشتر انلاین خریدم ینی ۹۵ درصدش و😅
بابلم چیزای خوبی میگن داره من نرفتم ولی
آوند و+۱۴ فکر کنم اسمشه اینم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.