منم تا ۲۰ روزگی دخترم همش گشنش بود همش سینه دهنش بود
شیرمم همش میریخت فکر میکردم شیرم زیاده سیر میشه ولی وقتی رفتم پیش ماما گفت شیرت کمه و سیر نمیشه ، دیگه حالا شیرخشک بهش میدم خوبه سیر میشه
بهش بده بخوره شیرتم کم نمیشه
دوماه اول اینجورین بعد دیگ بزور شیرمیخورن
خوش به حالت
من که شیرم کمه، بچه ام سیر نمیشه مجبورم شیرخشک بدم🥺
طبیعیه
اولاش شیرت بریزه هم طبیعیه.بدوش شیرتو توی ظرف مخصوص شیر.از داروخونه میتونی بگیری.بعد روش تاریخ و ساعت بزن و تو یخچال یا فریزر نگهدار
هر چندساعت میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.