۵ پاسخ

دقیقا دختره منم همین علائم داشت تاچن روز آزمایش دادیم وهیچی نبود فک کنم همین ویروس رو گرفته بدنشم اتفاقا ریخته بود بیرون

یه ویروس که مشابه سرخچه هست .. تب شدید میکنه بچه حدودا دو سه روز بعد اون کل بدنش میریزه بیرون .. نگران نباش. بدون دارو بدنشخوب میشه
فقط اگ میبینی خیلی تب داره شیاف بزار حتما . پسر منم گرفت

اینو یکی از مامانای گهواره گذاشته بود

تصویر

اول تبه بعد قطع میشه بدنشون دونه میزنه

سه چهار روز تب می‌کنه بعد بدنش می‌ریزه بیرون خوب خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان نبات خانم مامان نبات خانم ۱۶ ماهگی