حتما برو دکتر من واسه زایمان اولم عفونت کرد جای بخیم حتما مراقب باش روزی چن بار بشور و با باد سشوار خشک کن اصلنم نزار عرق کنی
برا منم اونجوری بود الآنم یذره داره دکتر گفت چیزی نیست
سرش عفونت کرده بود ی پمادی داد زدم بسته شد ولی ورمو دارم هنوز
نمیسوزه درد دارم و میخاره کل بخیه هام
منم اونجوری بودم رفتم دکتر هیچی نشده بود خودش میره مال من رفته الان همون قسمت سفت شده اندازه ی لوبیا سفید گره شده زیر پوست میره همش درست میشه
روزی ۳ بار حتما بشور با ابگرم یکمم روغن بچه بزن نرم بشه
عفونت کرده عزیزم برو دکتر
ویییییی 🥴🥴برامنم همینجوریه فک کنم ب مرور میخابه برامنم روزای اول مثل شما ورمش زیاد بود الان یکم رفته تو جاشو میتونم ببینم
این التهاب داره عفونت میکنه سا سرم شست وشو قشنگ بشورش قرص هاتم سروقت بخور گرم نگه نداره زخمتو
برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.