۱۰ پاسخ

اصن هیچی حس نمیکنی خیالت راحت بعدش میخندی ک چرا اصن استرس داشتی من ب هوش اومدم میگفتم پ چرا من هیچی حس نمیکنم اصن ن دردی ن چیزی خونریزی ام در حد چن لکه یا نهایت ۴۸ ساعت ایناس
مراقبت بعدش مهمه ک دو هفته استراحت کاملی بعد اونم بسته ب نظر پزشکت یا بازم استراحت کاملی یا نسبی

عزیز از من ترسو و لوس تر و ضعیف تر فکر نمی‌کنم دور و اطرافت باشه
خییییییلی عمل ساده ایه
من تا تو اتاق عمل داشتم گریه میکردم و به پهنای صورت اشک میریختم
اما سر کردن هیچ دردی نداشت بعدش هم یه ساعت درد پریودی داری
البته الان بعد دو روز هنوز یه مقدار جای بخیه درد داره
ولی اصلا نگران نباش واقعا عمل راحتیه
ان‌شاءالله به خیر بگذره

من فانلینگ داشتم
هفته۱۹ پساری گذاشتم
خیلی بهتر از سرکلاژ بود

خیالت راحت عملش راحته راحته

من ک گفتم سرکلاژ کن تا هفتت نرفته بالا

من انجام ندادم اما میگن اصلا درد نداره شاید ی ی روز لکع بینی طور داشتع باشی
بعدشم ک‌ دیگ باید رعایت کنی🤭
اصلا نگران نباش عزیزم❤

سلام عزیزم علائمی داشتید که دکتر برات سونوی واژینال نوشت!؟
منم برای اندازه طول دهانه رحم برام سونو واژینال نوشته ولی تو سونو انتی ۳۸ بود اوکی بود نمیدونم باز چرا نوشته

اصلا متوجه نمیشی بیهوش میکنن بعدش خیالت راحته تا ماه آخر

طول سرویکست چنده

طول سرویکس چند بود

سوال های مرتبط

مامان ماتیار مامان ماتیار هفته بیستم بارداری