خانوما دخترم یبوست شده چ شربتی براش،بگیرم؟؟؟

۴ پاسخ

قطره بایولاکت
از بی بی کر خیلی بیشتر تاثیر میذاره،شیافم استفاده نکن هم باعث‌تنبلی روده میشه هم ممکنه مقعدش پاره شه
بایولاکت هم باعث میشه شکمش کار کنه هم پروبیوتیک هست برای گوارش خوبه هم سیستم ایمنی بچه رو قوی میکنه
صبح و شب هر بار ۵قطره بده

Baby care بده بهش روزی ۵ قطره ترجیحا صبح بده

قطره بی بی کر اگه جواب نداد شیاف گلیسیرین عالیه بعد از چند دقیقه شکمش کار میکنه

سگانوز عالیه

سوال های مرتبط

مامان نفس مامانش 😍🥹 مامان نفس مامانش 😍🥹 ۱۲ ماهگی