من اره میزارم
آره بعد از باز کردن میزارم چون روش نوشته
اگه يادم بره بذارم يخچال ميندازم دور بهش نميدم ديگه
من بیرون میزارم
اره روشم نوشته
قبل باز کردن میزارم اتاق که گرم نباشه ولی بعد باز کردن میزارم یخچال از داروخونه پرسیدم گفتش که ما اینجا یخجال نمیزارم که شما هم بعد باز کردن بزارین یخجال ولی جای زیاد گرم مثل آشپزخانه هم نزارین
من نه بیرونه رو کابینت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.