اره الان خیلی گرون شده. من ماه قبل زیاد گرفتم. هنوز دارم.
ماه قبل گرفتم 400
قرص آهن هست من خودم میگیرم همیشه می خورم خیلی خوبه
قرص آهنه عزیزم خوبه
حداقل سه ماه باید مصرف کنی من کردم مزیتش نسبت ب اون قرص آهن ایرانیا اینه که یبوستت نمیکنه قرص عالی هست
برای کم خونیه خوبه
خوبه من دارم میخورم برای کم خونی خوبه
قرص آهنه قرص خوبی استفاده نکردم ولی تعریفشو شنیدم
برای چی نوشته برات؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.