سلام دوستان کسی از این قرص ها مصرف کرده چطوره؟

تصویر
۹ پاسخ

اره الان خیلی گرون شده. من ماه قبل زیاد گرفتم. هنوز دارم.

ماه قبل گرفتم 400

قرص آهن هست من خودم میگیرم همیشه می خورم خیلی خوبه

قرص آهنه عزیزم خوبه

حداقل سه ماه باید مصرف کنی من کردم مزیتش نسبت ب اون قرص آهن ایرانیا اینه که یبوستت نمیکنه قرص عالی هست

برای کم خونیه خوبه

خوبه من دارم میخورم برای کم خونی خوبه

قرص آهنه قرص خوبی استفاده نکردم ولی تعریفشو شنیدم

برای چی نوشته برات؟

سوال های مرتبط