کسی از این قرص مصرف کرده چطوریه

تصویر
۵ پاسخ

منم این ماه خوردم ازش الان هفت روز تاخیرم نمیدونم باردار شدم یا نه

همون فولیک اسید هست ولی مکمله همش هست

اره من دکتر این ماه داده بود

قرص چیه؟

من میخورم خیلی خوبه👌

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشق مامان ثمره عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نخود فرنگی💗🩷 مامان نخود فرنگی💗🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
4سال منتظر 4سال منتظر قصد بارداری