عالیه ولی به دختر من نساخت فعلا نان کامفورت میدم.منتظرم۳ماهه بشه مشکلات کولیک نفخش درست بشه مجددنان اوپتی پرو بدم
من نان ای ار میدم خوبه
اره خیلی تپلو میکنه و اگه یه روز نخوره پفش میخوابه
نان خیلی وزن میده ولی ممکنه به هر بچه نسازه باید حواست باشه بهش
خیلی وزن میده ولی سنگینه همه بچرو نمیسازع
بله نان اوپتی پرو میدم خیلی راضی ام
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.