دکتر خوب برای زایمان معرفی میکنید سزارین

۱ پاسخ

سلام عزیزم دیدم تو تاپیکات راجب نظری پرسیدی من پیشش رفتم کل بارداریمو و زایمانم رو
بنظرم دکتر خوبی بود الکی استرس نمیده ولی من رو مجاب کرد طبیعی بیارم که واقعا پشیمونم اگر سزارین میکردم راضی بودم از همه چیز

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ❤️عشق مامان ❤️عشق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ۳قلوها🐥🐥🐥 مامان ۳قلوها🐥🐥🐥 هفته بیست‌وهشتم بارداری