والا یکی میگه خوبه یکی میگه بده من از دکتر پرسیدم گفت نذار اصلا اسیب میزنه به پا
من امرپز پیش متخصص بودم ازش پرسیدم گفت بزار همش حرفه دیر پا میفتن و اینا من میخوام بزارم
منسوخ شده عزیزم
من از پنج ماهگی گذاشتم
من اخرای 6 ماهگی گذاشتم
من در حد پنج دیقه...اونم اگ بخام برم حموم.کسی نباشه نگه داره.
من نمیذارم فعلا.بچه شما میشینه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.