۳ پاسخ

من ک دخترم وزنش ۱۱هم نیس چی بگم 😐

خوبه دیگه عزیزم،پسرمن قدش ۹۱، وزنش ۱۱ به زور

قدش بلنده خوبه عزیزم چاقی به چه درد میخوره ولی بهش شربت فروگلوبین بده هم واسه کم خونی خوبه هم‌اشتهاشو زیاد میکنه هم‌تپلش میکنه

سوال های مرتبط