کسی میدونه استفاده از مام تو بارداری اشکالی داره یا نه؟

۷ پاسخ

منم استفاده میکنم مشکلی نداره

من استفاده میکنم

من از همه چی استفاده میکنم

من روزایی که میرم باشگاه استفاده میکنم

چه اشکالی داره
من مام لوسیون بدن بادی اسپلش هم استفاده می‌کنم

باید ببینی ترکیباتش چیه آلمینیوم و الکل و پارابن نداشته باشه استفاده کن من آمبرلا میزنم کاملا ایمنه تو بارداری ترکیباتش

میگن ک هر چی رو پوست باشه جذب میشه ،خیلیا همینجا گفتن ادکلن هم بزنیم رو لباس می‌زنیم ک ب پوست نخوره ، ولی من بعضی وقتا استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان مامان فندق مامان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دل آرا💖🌸 مامان دل آرا💖🌸 هفته سی‌وچهارم بارداری