منم استفاده میکنم مشکلی نداره
من استفاده میکنم
من از همه چی استفاده میکنم
من روزایی که میرم باشگاه استفاده میکنم
چه اشکالی داره
من مام لوسیون بدن بادی اسپلش هم استفاده میکنم
باید ببینی ترکیباتش چیه آلمینیوم و الکل و پارابن نداشته باشه استفاده کن من آمبرلا میزنم کاملا ایمنه تو بارداری ترکیباتش
میگن ک هر چی رو پوست باشه جذب میشه ،خیلیا همینجا گفتن ادکلن هم بزنیم رو لباس میزنیم ک ب پوست نخوره ، ولی من بعضی وقتا استفاده میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.