کسی تو بارداری سفیکسیم ۴۰۰ مصرف کرده ؟
ضرر داره یا نه کسی میدونه

۸ پاسخ

یبوست شدید میاره مراقب باش من مردم و زنده شدم 😮‍💨

دکتر من گفت سفکسیم .ازیترومایسین.اینا چرک خشکنای مجاز بارداریه

منم با تجویز پزشک خوردم

من دارم استفاده میکنم بابت عفونت ادراری
نه هیچ مشکلی نداره
البته با تجویز پزشک
من با متخصص زنان و کلیه م هماهنگ کردم

اون موقع که سرکلاژ کرده بودم دکتر بهم داد برای ۷ روز

ضرر نداره دکتر بهم داد

۴۰۰ زیاده، ۲۰۰ بخور

اگه دکتر داره نترس

سوال های مرتبط

مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری