۴ پاسخ

من دخترم ۴سالشه مولتی سانستول میدم خیلی خوبه

من دخترم دوسال و نیم شه
مولتی سانستول میدم

عزیزم من آسماویت گرفتم برا پسر کوچیکم

دخترم۴ سالشه سانستول زینک پلاس شروع کردم‌.قبلش ویتان میدادم راضی نبودم

سوال های مرتبط