۷ پاسخ

دكتر دخترم ميگه آد واسه اين سن بهتر از مولتي هست

من از اول مولتی ویتامین دادم بچم

من چون وزن پسرم نسبتا کم بود بهداشت بهم مولتی داد گفت آ د نخوره

دکتر مایسا گفت از ۴ماه و نیم مولتی و اهن
حالا دیگه نمیدونم چرا
البته که غذا رو هم آخر ۵ شروع میکنه براش

اد فقط

البته شنیدم بعضی وقتا متخصص برای کم اشتهایی زیر۶ ماه هم مولتی میده

آد پدیا بست میدم
میگن از نوزادی تا ۶ ماهگی آد و از۶ ماه به بعد مولتی و آهن اضافه میشه

سوال های مرتبط