دكتر دخترم ميگه آد واسه اين سن بهتر از مولتي هست
من از اول مولتی ویتامین دادم بچم
من چون وزن پسرم نسبتا کم بود بهداشت بهم مولتی داد گفت آ د نخوره
دکتر مایسا گفت از ۴ماه و نیم مولتی و اهن
حالا دیگه نمیدونم چرا
البته که غذا رو هم آخر ۵ شروع میکنه براش
اد فقط
البته شنیدم بعضی وقتا متخصص برای کم اشتهایی زیر۶ ماه هم مولتی میده
آد پدیا بست میدم
میگن از نوزادی تا ۶ ماهگی آد و از۶ ماه به بعد مولتی و آهن اضافه میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.